16/01/2014 ochtend: granville g-force

Na bijna 2 maanden niet meer deftig te hebben gefietst eindelijk nog eens met de velo naar 't werk.
Niet meer met het oude trouwe vehicel maar een mooi nieuw blinkend racepaard met trappers die vast hangen :-)
Anders dan velen gaat er daar bij mij geen lang selectie process aan vooraf.  'k Ben gewoon de fiets winkel achter de hoek binnen gestapt op zoek naar een 'goedkope', maar degelijke fiets.  Liever iets zwaarder met materiaal dat tegen een stoot kan en minder snel slijt dan een duur licht race fietske met fijne lichte mekaniek.
Dit is het dan geworden: Granville G-force G-40.


En ja, dat voelde niet slecht.  Zalig... niks dat rammelt, precies of je vliegt.
't Feit dat ik geen wind tegen had hielp daar ongetwijfeld.  Vanavond piep ik misschien anders.  Enkel mijn zadel, dat moet nog wat achteruit en het lijkt me ook wat glad, maar bon we zullen zien wat de toekomst brengt.

Teller op de klok stond op 8220km.

Check out my 26.1 km Ride on Strava: http://app.strava.com/activities/106689751

Reacties