Intro

Hier gaan we dan. Het gaat hier over het rijden van 'La Marmotte'. Dat is een cyclo toer in de Alpen, ongeveer 174km ver waar 4 bekende cols uit den tour worden beklommen. Start is aan de voet van Alpe d'Huez in Boerg-d'Oisans over de Col de la Croix de Fer, de Col du Telegraphe en de Col du Galibier, als afsluiter, dessertje als je wil, is er dan Alpe d'Huez zelf.

Overleven zal ik dat wel doen de vraag is echter in welke staat. Ga ik nog van de wereld zijn de dag nadien? Ik heb niet echt de nodige tijd om ervoor te trainen alhoewel ik wel degelijk mijn best ga doen om er klaar voor de geraken.

Vader zijnde van 3 kinderen met een vrouw die dapper de kalender vult helpt natuurlijk ook niet helemaal.
Voordelen zijn dat ik rugby speel dus fit zal ik wel zijn, ik moet alleen zien da'k 10 uur om mijne velo kan blijven zitten om af te zien. Mijn lieftallige vrouw heeft onze vakantie ernaar gepland wat ook wel wil zeggen dat ze wel wil da'k da deftig kan voorbereiden. Verder ben ik natuurlijk niet den enige zot die hieraan gaat meedoen, dus heb ik wel vrienden om mij wat aan op te trekken.

In dezen blog wil ik een beetje een overzicht houden voor mezelf, wat ik gedaan heb van trainingen en hoe ik evolueer.

Uiteraard zal er buiten mijn 'La Marmotte' ervaring ook nog wel wat anders aan bod komen omdat dit nogal een impact zal hebben op mijn prive leven ook.

Reacties