the next 10k

Morgen heb ik spaanse les en examen en ik zou nog wat moeten studeren ipv te zitten surfen en dezen blog proberen te managen. Het is nog niet helemaal duidelijk hoe alles hier werkt.

Eerder vandaag gaan lopen. het was niet te koud maar nogal winderig. Ook mijn vorm was niet echt 100%, 'k heb mij een beetje moeten voortslepen maar al bij al was het toch nog een goed loopke. Momenteel hebben we 3 toeren, 6km (min of meer rond den Battenbroek), 8km (den Battenbroek toer maar dan tot in Walem) en 10km (langs de vijver, ter hoogte van Heindonk de brug over en daar nen toer langs de Rupel en dan dezelfde weg terug).
'k Zou beter wa fietsen, maar daar heb ik niet echt den tijd voor en probeer ik zou fit te blijven tot wanneer ik tijd heb om dat fietsen echt te beginnen op bouwen. Dat zal grotendeels moeten wachten tot april vermits het rugby seizoen na kerst en nieuwjaar nu terug in volle zwang is. We zullen wel zien...

Ik ga proberen mijn toerkes naar 't werk wat uit te breiden om te beginnen.

Reacties