Inactief

Al meer dan 2 weken geen sport. Het dichts bij sport kwam een toerke met de fiets met de kinderen tegen 10 per uur of zo. In ieder geval ik zou op het moment niet veel meer kunnen.

Sinds vorige week donderdag ben ik thuis. Woensdag 13 feb ben ik vroeger van het werk naar huis gekomen omdat het echt een beetje te zottekes werd. Ik zat daar meer te slapen en te dromen dan wat anders. Eind deze week moet ik terug naar de dokter om ne keer te zien of ik beter ben of dat ik nog een weekje zou thuis blijven.
Het lijkt me zelf al een beetje beter alhoewel ik nog bijzonder moe ben. 's Avonds als de kinderen thuis komen, koken, eten, kinderen klaarmaken voor bed etc... daarna ben ik meestal ook op en kruip ik ook in mijn bed. Het verschil met vorige week is dat ik niet meer heel de dag slaap. Ik lees veel en doe af en toe eens een dutje.

Tegen dat ik terug op de fiets kan is mijn goede conditie die ik toch wel had weg vrees ik en kan ik terug van 0 beginnen. Ik begin een beetje te vrezen voor mijn Marmotte en weet niet of ik degenen die dat dit jaar gaan doen terug zo zot ga krijgen om dat volgen jaar nog eens te doen.

Wil ik begin april de korte toer van de ronde van vlaanderen meerijden dan zou ik begin maart al terug moeten kunnen beginnen fietsen. Dat is binnen een week of twee of zo en dat zie ik precies nog niet gebeuren. Alhoewel, als mijn schatting klopt da'k hier toch al zo'n 4 weken (zeker in de vierde week nu) aan het afzien ben dan zou het ergste achter de rug moeten zijn binnen een week of twee. En dan kan ik misschien al wel eens testen wat het geeft om een kort toerke te doen. Eens op en af naar Boom ofzo om te testen.

Ik kan al niet wachten om eens te proberen. Langs de andere kant, als dat natuurlijk keihard tegenslaat weet ik het ook wel...

Reacties