Tegenslag

Zoals je kan zien in het 'trainings overzicht' is er de laatste weken veel minder getraint. Ook bij de rugby heb ik al een wedstrijd overgeslagen omdat ik het niet zag zitten om mee te spelen. Een aanslepend ziekte gevoel en zware vermoeidheid waren hiervan de oorzaken. Eerst dacht ik van, even rustig aandoen en dan gaat dat wel over, maar niks van dus.

Woensdag naar de dokter geweest om eens te laten zien wat er aan de had was. De dokter kon eigenlijk niets vinden en trok dan maar mijn bloed.
Gisteren, na het werk in een fris maar deugdoend zonneke op het gemakske een toerke gedaan van 20km, niet echt veel dus en de rest van de avond vrij kapot gezeten, nog niet echt normaal dus.

Tegen de avond naar 'el dottore' gebeld voor de uitslag van het bloed onderszoek en ik heb dus een of ander virus waarvan je inderdaad bijzonder moe wordt. Fysieke inspanningen worden afgeraden, ik heb dus aan den lijve ondervonden waarom gisterenavond, en ik moet uit de buurt van zwangere vrouwen blijven.

Een serieuze bom onder mijn plannen voor dit jaar. Als dat inderdaad zo lang kan aanslepen ben ik wel gezien. Als ik meer last krijg moet ik nog eens terug gaan anders moet ik binnen een week of 5 nog eens een onderzoek laten doen om te zien hoe het ermee zit.
Allemaal behoorlijk pokke.

Ik weet het, 't is niet da'k onder de grond ga kruipen ofzo, maar dat komt nu wel bijzonder ongelegen.

't Is trouwens bangelijk weer om te gaan fietsen en ik had ne schonen toer uitgestippeld voor morgen voormiddag maar dat zal dus noppes worden.
'k Denk toch da'k zo af en toe eens een klein toerke moet gaan doen om mezelf te testen en om zeker niet mijn volledige vorm te verliezen... toch een kleine ramp. 'k Was nu goed in vorm, moest alleen kilometers opbouwen. Nu gaan ik binnen x aantal weken ook nog eerst terug aan mijn conditie moeten werken.

'By the way' 29/03/2008 De Brabandtse pijl ging sowieso niet doorgaan. Ons Hanteke verjaard dan (wordt 3 jaar) en daar kan ik uiteraard geen verstek voor laten gaan. We zitten dan met zijn allen aan de zee en hopelijk ben ik dan al terug stevig aan het rond rijden, maar dat zullen we dan wel zien zeker?

Reacties