Eindelijk...

Deze voormiddag nog eens op mijn fiets gekropen en een kort toerke gedaan. Niet te lang, maar 20km, gewoon om eens te testen wat het lichaam daarvan vond. Tot dusver alles goed. Niet echt een slag van de molen gekregen.
Samen met mijn broer zijn we richting Boom gereden waar we de brug overgingen om dan tussen de Rupel en het kanaal terug richting Schelle te rijden waar we dan wel even het veer moesten pakken om terug over te steken. Met momenten toch rond te 33km/h gereden voor langere stukken. Eigenlijk harder doorgereden als wat ik eigenlijk van plan was. Mijn idee was van dat toerke op het 'gemak' te doen. Zo tegen de 26 ofzo. Maar het ging goed dus ik heb gewoon mee gereden en niets gezegd van wat te minderen ofzo...

Van de week hoop ik tijd te vinden om eens een langer toerke te doen ±40 of misschien een beetje langer. Volgend weekend gaan we naar de zee voor een week. Mijn idee was om den trein naar Gent te pakken en dan tot in Oostduinkerke te fietsen. 'k Heb eens gekeken en via de knooppunten is dat een vlotte 93km. Dat is al wel nen deftigen test natuurlijk. Maar ik zou graag voordien zo toch eens in de buurt zijn geweest van ongeveer den helft van den afstand. Misschien da'k dinsdag of donderdag na het werk eens ga rijden. Als ik van thuis werk en vroeg stop moet ik toch een dikke twee uur kunnen gaan fietsen.

Probleem is dat 5 april de Ronde van Vlaanderen nog altijd in mijn agenda staat. We gingen voor de korten toer (140km). Daar zitten natuurlijk wel enkele serieuze kuiten bijters bij.
De week dat we aan de zee zijn ben ik ook wel van plan om daar nog wat te gaan fietsen. 'k Zal eens wat toerkes maken met de route planner en 'k heb mij de knooppunten kaart van West-Vlaanderen aangeschaft dus dat moet wel lukken.


En dan maar hopen da'k hier weer niet aan 't overdrijven ben of da'k nog eens herval. Maar ik voel me toch wel veel beter. Alhoewel mijn keel toch nog altijd niet is wat het moet zijn.
'k Ben in ieder geval in mijn nopjes da'k nog eens op mijne velo heb gezeten en da'k al niet direct wat pattaten kreeg.

Reacties