Dipje

Na Tilff-Bastogne-Tilff, geen zware wapenfeiten meer gepleegd. Een dipje in de motivatie misschien en ook wel een gebrek aan tijd. Hoewel, vorig weekend waren we met Stijn, Joris en co in de Ardennen in Houffalize. 'k Had mijne velo meegenomen en zelfs een toerke gevonden op het internet. Ideaal om het klim werk te oefenen al was het niet erg lang, maar niet dus. De fiets heeft heel het weekend onder het terras gestaan.
Voor de rest was het ardennen weekend best te pruimen, goed weer, tof huizeke, goed gewandelt en ge-BBQ-ed.
13/06 vertrek ik dan naar China, 23/06 kom ik terug en het weekend nadien vertrekken we naar Frankrijk. 3 weekends dat ik dus niet zal gaan fietsen waarna ik in de Alpen zal staan. De shock zal groot zijn. Hopelijk niet TE groot.
'k Moet zeggen dat er ook nog wel persoonlijke problemen zijn, waarover ik nu niet ga uitweiden die het een beetje moeilijk maken om de motivatie te blijven opbrengen.
In ieder geval, zondag plan ik om ne serieuzen toer te gaan doen (±120 of ±160km): Hemiksem - Boom - Duffel - Lier - Grobbendonk - Hoboken - LI Zwijndrecht - Bazel - (Temse - Wintam - Boom) - Hemiksem. 160 is er misschien wat over helemaal alleen, maar de 120 ga ik wel doen denk ik en eens op LI zal ik dan wel zien of ik voor de 160 ga of niet.
07/06 het laatste weekend dat ik nog kan gaan rijden gaan we dan de Reuzen van Vlaanderen rijden van de Lotto Cycling tour. 140km in de Vlaamse Ardennen met 30 hellingen en een totaal hoogteverschil van ±3000m. Stevig dus, maar 'k zal er 3 weken op moeten teren :-)
Hopelijk is er in dat hotel een deftige fitness zaal en misschien ook wel een zwembad zodat ik me wat kan bezig houden, als die Chinezen mij daar niet elken avond mee op zwier nemen ten minste. Daar ga ik zeker niet neen tegen zeggen. We zullen wel zien.

Reacties