Kletsnat

Gisteren en vandaag nog eens naar het werk gefietst. 'k Heb gemerkt dat ze tijdens het onderhoud in Decathlon mijn kilometer teller terug op nul hebben gezet. Er stonden ±2100 kms op. Nu plotsklaps nog maar 130 of zo. Morele tik :-)
Moet gebeurt zijn met het vervangen van de batterij.
Nu ga'k in ieder geval niet vergeten hoeveel er al op stond als ik moet stoefen tegen anderen.

Deze morgen goed nat geworden. Het regende niet zo hard maar wel constant. Door mijn rugzak heen dus ik zat hier deze morgen met gedeeltelijk natte kleren. Beide keren 33km gereden.
Deze morgen wou ik eigen nog een toerke langs Walem doen, maar er stak een windje op en was al vrij doorweekt. Dat maakte het wat koud dus ben ik maar afgeslagen en naar binnen gereden kwestie van niet ziekskes te worden ofzo.
Gisteren avond was het beter weer, wel een beetje laf, maar ik ben met een gemiddelde van 31.5 naar huis gereden zonder diep te moeten gaan. Is wel leuk als ik bedenk dat ik dat enkele maanden geleden zwaar had moeten bekopen.
Van 't weeken hopelijk ook goed weer. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven, ne groten toer op mijnen alleenen.

Reacties