pfffff

Niet veel gebeurd ondertussen, weinig gefietst. Een beetje verloren aan het lopen in al de administratieve rompslomp.

Wel nog Reuzen van den Ardennen gereden (92km). met Maarten en diens broer. Ondertussen ook nog 2 x maal naar Atlantic House gereden, langs petroleum zuid, 't stad (en er is er maar een) en tenslotte de haven. Best wel tof, zo door de haven, maar er zijn wel een paar stukjes die mijn fiets het leven wat korter maken. Een band kapot gereden vandaag, er staat een heel tet op, is nog wel hard, maar het is precies of mijn wiel kaduul staat tewijl het volgens mij nog vrij recht loopt. De band slaat wel.

Voor de rest gaat het wel goed peins ik, en oh ja, voor ik het vergeet, 'k ben ook nog eens aangetreden op een rugby veld dit weekend. Conditie niet top voor de rugby sport... Donderdag, misschien lopen... 's avonds naar Argenta en gaan eten bij moeder en vader :-)
Donderdag weet ik dus ook meer of ik in het huis ga kunnen betalen of helemaal niet...
Spannend, maar 'k vind het niet zo plezant spannend eigenlijk; Wat ga ik doen als ze zeggen: "no way Jose". Voor iets te kopen heb ik dan zeker niet genoeg geld. En iets huren, wil ik liever niet. Maar ja, we zullen wel zien.

Reacties