Rollen

Weeral lang geleden. Nog niet veel verandert. 'k Zal waarschijnlijk wel in het huis kunnen blijven, om daar even op terug te komen. Nog wel niet rond. Momenteel bezig met Vlaams Woningfonds... alles gaat nogal traag vooruit, schatten, op en af naar notaris en Vlaams Woningfonds. Kans is wel groot dat ze het huis te hoog schatten en dan zal ik gewoon bij de bank moeten lenen wat wel een serieus verschil uitmaakt qua afbetaling, maar ja we zien wel, misschien win ik ooit wel eens de lotto :-) ...dan zal ik wel eerst eens moeten spelen.

Op sportief vlak. Van 't jaar terug naar de rugby aan het gaan... vrij regelmatig, hoewel dat niet als vrij dikwijls mag geinterpreteerd worden. Als de kinderen bij mij zijn ga ik niet trainen en spelen wat maakt dat ik maar 1 training om de 2 weken mee doe en een match met de 2e ploeg als er dat weekend een match is. Maar het is zeker fun...

De velo dan... die hangt al lang aan den haak. Sinds de De Reuzen van de Ardennen niets meer gedaan. Als ik naar het werk rij neem ik mijn gewone fiets kwestie van mijn koersfietske in de haven niet in frennen te rijden als ik over de spoorweg rails vlam.
Vandaag wel eindelijk mijn rollen die'k 2 maand geleden kocht uit de doos gehaald en in elkaar gezet. Als morgen wat deftig weer is ga'k misschien wel een toerke doen langs de Rupel enzo tot in Mechelen en terug. Misschien langs 't Zennegat ofzo... 'k Zal mij goed moeten aankleden want het zijn vriestemperaturen daarbuiten... Weer geen fantastisch moment om te gaan fietsen na zo'n lange tijd, ik weet het, maar 'k heb er precies wel zin in. En het moet zeker niet ver zijn. Een uurke, max 2 in die kou zijn meer dan genoeg.

Reacties