losrijden...

't gaat er misschien eindelijk nog eens van komen da'k van 't weekend het fietske nog eens van den haak haal, de banden hard zet en een toerke ga rijden.
Eindelijk omdat het echt al wel lang geleden is wat onvermijdelijk een zere poep tot gevolg zal hebben.
Misschien omdat het wel eens zou kunnen sneeuwen.
Dan duurt het natuurlijk toch weer langen. 'k Moet zeggen dat mijn motivatie navenant is. Vorig jaar kon ik niet wachten. Nu hang ik in de vrije weekends altijd zo de beest uit da'k 's zaterdags mijn plannen om te gaan fietsen altijd moet laten varen...
Tijd da'k eens wat begin te rijden want 'k zou graag de Ronde van Vlaanderen nog eens meerijden, maar niet als ik na 20 km al op reserve moet overschakelen.
Bon 'k zal wel zien, 'k zien er wel naar uit om nog eens te fietsen, 't zal wel varen. 'k Zal er maar voor zorgen da'k ne goeie reep bij heb voor als ik plastikken benen krijg.

Reacties