Ronde van Vlaanderen niet gereden. 't Was toen vrijgezellen weekend van den Babs... tja, ne mens moet zijn prioriteiten stellen. Voor de rest ook nie echt ne vette gereden. Af en toe zo eens een toerke van ne km of 70 maar nie veel meer dan da en ook niet echt regelmatig.
Als de kinderen bij Karen zijn ga ik wel met de fiets naar 't werk. Zeker 1 keer, ik probeer meer, maar meestal lukt dat niet, soms eens twee keer. Deze week ga'k nog eens proberen om 3 keer te rijden. Probleem is da'k mijne laptop daar dan laat dus dan moet ik die eerst gaan brengen en eventueel op vrijdag terug gaan halen... zeker als ik on call ben.
Den 31e ben ik ook on-call. 't Was de bedoeling om met Maarten dan Tilff-Bastogne-Tilff te gaan rijden. Er is dan ook den babyborrel van Katell. Tilff, babyborrel en on-call da wordt een beetje veel vrees ik. Vooral omdat Tilff eigenlijk iets is voor nen helen dag. Eigenlijk zou ik graag, maar mijn verstand verteld mij da'k het beter niet zou doen.
Donderdag is het verlof, misschien da'k dan nog eens een toerke ga doen.
Onlangs wel de 'Grinta-Challenge' gereden. De 103, best wel een tof toerke, met een paar snedige hellingen in het parcours. Ik was kapot. De eerste ±60km waren er 3 gasten bij die de volledige gingen rijden en die een paar km/uur te snel reden voor ons. Da heb ik zwaar moeten bekopen nadien... voor Maarten viel dat nogal mee denk ik.

Reden da'k zo weinig gereden heb is ook wel de rugby. Het seizoen heeft lang geduurd, met den beker als afsluiter. Niet da'k altijd met de eerste ploeg op 't blad stond, maar supporteren en de clubkas steunen is ook belangrijk he.
Als ge dan 's zaterdags ne voze kop hebt kruipt ge al minder snel op uwe velo.

Reacties