16/09/2013 Ochtend: zweet pak

Vanmorgen was het goed aan het regenen toen ik mij aan 't klaarmaken was.  Gelukkig was de wind een beetje gaan liggen.  Tijdens de nacht toen ik even wakker was had ik gemerkt dat het vrij stevig aan het waaien was, ondertussen dus iets rustiger.
In ieder geval, als er iets is waar ik niet goed tegen kan terwijl ik sport is het ingepakt zijn in plastiek en zweet opstapelen daaronder terwijl dat helemaal niet nodig blijkt.
En ja je voelt het al komen... Deze morgen vertrokken in de fluo plastiek en ja hoor, na 5 minuten was het niet meer aan het regenen en kreeg ik het stilaan warmer en warmer.  Op den duur voelde ik het opgehoopte vocht door mijn truitje tegen mijn lijf plakken.  Degoutant.
Een zweetpak dus.  Vanavond zal't serieus moeten regen of de fluo plastiek gaat de rugzak in!!

I just rode 24.9 kilometers! Check it out on #strava: http://app.strava.com/activities/82775061

Reacties