02/10/2013 ochtend: stijf en hard

De dag begon al niet echt veelbelovend.  Onverwacht toch met de fiets naar 't werk.  Was totaal vergeten dat ik vandaag 'moest' fietsen.  Maw, te laat in mijn bed om om 6u op te staan om dan vervolgens een uur te fietsen.
Gelukkig was ik op tijd klaar om redelijk op 't gemak te kunnen fietsen.  Tot ik het fietske uit de garage haalde.  Het eerste moment was ontkenning, toch nog eens voelen wat je al gevoeld hebt... en ja hoor: "platten tuub".  Fuck, hell und devil.  Ge zet dat fietske neer en ge voelt zo'n zacht 'doefke' aan dat achterwiel... nog eens duwen voor een bevestiging die ge helemaal niet wilt.  POKKE!!

Allee ne nieven band erin, niks gevonden in de buitenband, dus op hoop van zegen.  Effe naar binnen om de pollekes te wassen en 10 minuten later dan voorzien en niet meer zo op tijd als eerst dan toch vertrokken, Harley Trapson gewijs richting werk.
Gelijk ne zot getrapt om zeker niet nog meer tijd te verliezen (als ik onder het uur bleef had ik nog 10 minuten om te douchen).  En ja dat lukte, het douchen en alles duurde wel 15 min, dus eigenlijk 5 min te laat achter mijnen bureau, maar gelukkig stond mijn bandje nog stijf en hard (en hopelijk blijft dat straks ook zo).

I just rode 25.7 kilometers! Check it out on #strava: http://app.strava.com/activities/86357804

Reacties