03/10/2013 avond

Vandaag is het thuiswerkdag... ja, dezen entry er met een dagske vertraging opgezet.  Gisteren van op't laatste stuk van 'de kaai' tot aan het fort van Hoboken serieus doorgevlamd.  't Was er een beetje over, want ik was al moe op voorhand, maar op een bepaald moment begint ge te gaan en dan gaat ge soms ook wel helemaal door de rooie.  't Is ook dat ik weet dat het maar een uur is, anders zou'k het waarschijnlijk niet doen.  'k Had dan op een bepaald moment ineens door dat er ene in mijn wiel plakte, die echt niet van plan was om over te pakken.  Dan kan je al helemaal niet meer toegeven en steek je maar een tandje bij tot hij eraf gaat... of dat denk ik dan maar, kan ook zijn dat hij gewoon een andere richting uit moest.  Hij heeft er aangehangen van het einde van 'de kaai' tot aan het vals plat in Hoboken.... daarna heb ik m niet meer gezien.  In ieder geval... 'k voel het serieus in mijn benen.

I just rode 26.1 kilometers! Check it out on #strava: http://app.strava.com/activities/86643542

Reacties