02/05/2014 ochtend: brugdag - winddag

Vandaag een brugdag.  Een van die vreemde dagen waar je op het werk zit met een sterk weekend gevoel.  Iedereen een tandje lager staat geschakeld op het werk en een attente collega zelfs koffiekoeken meebracht om de 'brugdag' te vieren.


Omdat het een brugdag was en dat toch ook een beetje vakantie was stapte ik vanmorgen op de fiets.  Dat was buiten de wind gerekend, want een tandje lager schakelen op de fiets was er echt niet bij.  De wind maakte er een stevige rit van.  Ik heb heb goed overleefd, het was er nu ook niet echt over, maar wel vrij constant.  In ieder geval ik hoop toch dat die wind blijft wat hij is.  Dan krijg ik misschien vanavond bij het afsluiten van deze brugdag een zetje in de rug zodat ik wat sneller thuis ben en net zoals al die brugdag-nemers het weekend kan inzitten.  Liefst met een fris pintje en het deugddoende gevoel van een niet te vermoeiende fietstocht in de benen.


Reacties