11/06/2014 ochtend: vespa dude

Vertrokken onder een twijfelend zonnetje en bewolkte hemel.  Toch maar besloten om het met korte mouwen te doen in de volle overtuiging dat de zon er ging doorkomen.  En ja hoor, tegen dat ik hier was was het in volle zon.  Zalig wat kan het leven toch mooi zijn en meestal door de simpelste dingen eerst.
Nog een meevaller deze morgen in de Koekestad op de kaai.  Een coole vespa dude die tegen iets over de 30 over het fietspad tufte en het niet erg vond dat ik erachter hing.  Zo toch wel enkele kilometers wind minder voor eigen rekening moeten nemen en dat is altijd plezant.
Ook vandaag was de siberia brug nog afgesloten.  Nu ik het op voorhand wist reed ik om via de Londenstraat richting Straatsburg brug.  Lijkt me zelfs iets korter dan mijn gewoonlijke route, maar wel een bar slecht fietspad.  Ik waande mij even in Parijs-Roubaix.  Als de brug terug open is zal er dus terug dankbaar gebruik van worden gebruikt.  Normaal is dat voor morgen.
Ben eens benieuwd.


Reacties