04/07/2014 ochtend: deja vu??

Na bijna 3 weken nog eens gefietst en het was weer zalig.  's Morgens een zalig zonneke, helemaal niet fris.  Deze namiddag zal het waarschijnlijk serieus puffen worden als het weer zo blijft, maar bon.
't Was ook wel een vreemde ervaring op een bepaald moment.  Ik moest nog aan het stuk door Ekeren beginnen en had plots het sterke gevoel dat ik daar al eens geweest was en dat het me verwonderde dat de automatische borden aan de scholen voor snelheidsbeperking 30km/h aanstonden.
Plots werd ik precies wakker uit een droom, niet dat ik het eerste deel van de rit niet bewust had meegemaakt, maar toch en dacht ik van: "verdomme, ik moet dat stuk nog doen".
Het strafste van al was nog dat toen ik door Ekeren reed aan de beide scholen inderdaad de automatische borden voor de snelheidsbeperking aan stonden.
Nu is de droom echt wel voorbij, want ik zit op het werk.  Helaas ook allemaal deja vu, want niet veel spannends vandaag.  Uitkijken naar het weekend dan maar.

Reacties